OVER NAZCA AGENCY & PARTNERS

Laat ons toe ons voor te stellen ...

Nazca-agency & Partners biedt een uitgebreid gamma van diensten die beantwoorden aan ieder objectief. Gaande van de marktpenetratie tot de overwinning van deze markt, van verkoopstimulering tot het meten van die ambities: Van b-t-b tot b-t-c :

  • Mediacommunicatie
  • Promotionele communicatie
  • Direct marketing, e-mail
  • Packaging, Logo, Design
  • Editie
  • Evenementencommnicatie
  • Reclamespots en bedrijfsfilms
  • Creatie van Internetsites
  • POS-materiaal

Deze communicatietools stellen Nazca-agency & Partners in staat optimale communicatiestrategieën te creëren. Nazca-agency & Partners berust op een sterke basis van een volledige en gespecialiseerde ploeg, die bestaat uit:

  • een commerciële ploeg
  • een strategische ploeg
  • een creatieve ploeg
  • een productieploeg: PAO-studio, een controledienst die waakt over de productiekwaliteit.

“I believe that advertising is better and more fun when practiced as a team sport.” – Keith Reinhard

  • Een geheel van onderaannemers met sterke referenties op vlak van druk, realisatie en audiovisuele productie die de laatste schakel van de productieketen verzekeren.
Die onderaannemers kiezen we op basis van hun kwaliteit en hun prijzen.

Wat verstaan wij onder creatie?

Een drang naar creatieve kwaliteit. Creativiteit is een term die niets betekent …

  • Zolang die de grillen van de consument niet behartigt.
  • Zolang die niet geaxeerd is op het leven.
  • Zolang die dient om boeken te vullen … in plaats van de rekken van de supermarkten te plunderen.

Dit betekent niet dat Nazca-agency & Partners niet gelooft in talent! “Forget words like ’hard sell’ and ’soft sell’. That will only confuse you. Just be sure your communication is saying something with substance, something that will inform and serve the consumer, and be sure you’re saying it like it’s never been said before.” – Bill Bernbach Integendeel, we denken dat we naast een diepgaande kennis van het universum en het gedrag van de consument, ook verder moeten putten uit onze verbeelding om het denkbeeldige te bereiken en er de smaak voor een product in te branden, het imago van een merk, de trouw aan een verdeler. In een wereld waar de communicatie ontploft, waar informatie zich verplaatst aan een bliksemsnelheid, waar de technologie alle ideeën ondersteboven gooit, waar de markten zich mondialiseren … wordt de consument meer en meer met verzoeken bestookt. De middelen om de consument te bereiken zijn onbeperkt, en toch lijkt hij minder en minder bereikbaar. Kritisch, wispelturig, gewapend met zijn almachtige afstandsbediening, zapt hij van het ene beeld naar het andere en valt hij u in de rede wanneer hij er zin in heeft. En zelfs als hij luistert, wie zegt u dat hij u gelooft of dat hij u twee seconden later nog kent? In deze context, meer dan ooit, ontstaat het verschil enkel door de kracht, de eenvoud, de juistheid van een idee. Een idee die raakt, die verleidt, die aan het geheugen plakt … en die tot actie aanzet. U helpen bij het creëren en verwezenlijken van dergelijke ideeën, dat is onze enige echte ambitie. Omdat we er niet in geloven, weigert Nazca-agency & Partners mee te doen aan de ‘hamburger-pub’ die overal dezelfde onbeduidende smaak oplegt die van elders komt.

Ons doel, onze methodologie ?

“I do not believe that doing good work is enough to keep good clients. Constant care, contact and cultivation are essential.” – Keith Reinhard Onze voornaamste ambitie is de werkelijke PARTNER te worden van onze klanten, een partner die in staat is om hen te helpen met elke problematiek. “I believe that the clients want the continuity of a trusted team always available and fully dedicated.” – Keith Reinhard Daarom hebben we een methodologie uitgekiemd die gebaseerd is op praktisch en nuttig werk.

  • Deze begint bij een diepteanalyse van de markt van onze klanten en van alle feiten waaruit die bestaat.

 

  • Die analyse breidt zich uit, indien nodig, naar de conceptie en realisatie van concrete studies op het terrein, geaxeerd op het beter afbakenen van alle bestanddelen die de problematiek van onze klanten uitmaken en een beter begrip van de verwachtingen en de noden van alle acteurs van die markt. (De klant zelf natuurlijk, maar ook het verkoopcircuit en de uiteindelijke consument).

 

  • Een methodologie die ook toelaat een communicatiestrategie op poten te zetten die nuttig en pertinent is, en die alle aspecten en communicatietechnieken groepeert die zijn:

◦                      door de uitwerking van complete promotionele programma’s die een maximale commerciële nuttigheid waarborgen aan de acties die ondernomen worden door onze klanten, ◦                      door promotionele acties, direct marketing-acties, public relations, evenementenacties, …

  • Een methodologie die zich uiteindelijk vertaalt in creatieve, originele en intelligente voorstellen

WIJ BIEDEN

De hoofdactiviteit van onze grafische studio bestaat in het ontwerp en de lay-out van communicatiedragers. Deze ontwerpen zijn geïnspireerd op de marketingdoelstellingen van de klant die worden omgezet in een doelmatige communicatiestrategie.

Bedrijfsevenementen op maat! Seminaries, opleidingen, soirees, cocktailparty’s, inhuldigingen, productlanceringen, … Wij begeleiden onze klanten bij al hun projecten, van het eenvoudigste tot het meest ambitieuze.

Alle producties op alle soorten dragers zijn mogelijk! Alle en de meest diverse drukprojecten, in groot- en kleinformaat, binnen en buiten. Wij verzorgen alle producties en doen zo nodig een beroep op onze grafische studio..

Op de plaats van de verkoop zelf en in contact met de klant implementeren wij uiteenlopende communicatiedragers en -technieken. Deze dragers zijn bedoeld om de merken en/of producten op de verkooppunten in de verf te zetten.

Met onze ontwikkelaars en platforms voor verzendingsoplossingen kunnen we uw berichten creëren en verzenden, en de houding van de doelgroep op het net traceren. Onze Community Managers ontwerpen en beheren uw social media (Facebook, …)

Van strategie tot aankoop verlenen wij diensten bij de opstelling van het mediaplan, de onderhandeling, het script, het storyboard en de productie, naar de 6 grote media toe: televisie, pers, affichage, internet, radio en film.

Creatie en conceptie van een website: architectuur, organisatie van de pagina’s, boomstructuur en surfen. Bij de conceptie van webdesign houden we rekening met de web response, vooral dan wat ergonomie, omgeving en toegankelijkheid betreft.

Wij maken audio- en videospots, bedrijfsfilms, reportages die via radio of televisie, maar ook in de bioscoop of op het internet worden verspreid.

‘‘

“Success is stumbling from failure to failure with no loss of enthusiasm.”WINSTON CHURCHILL

PORTFOLIO

printscreen waltlouise

Walt Louise – Web Site

Advertising, Belgique, Branding, Emailing, Identity, Website

Production Photo_BelowTheLine_EN_CORR_Page_01

BNP Paribas Fortis – Layouting

Advertising, Belgique, Branding, Identity, Illustrations

12308348_1088953294470087_9143697641908795720_n

RTL BELGIUM – Layouting

Belgique, Branding, Event, Identity

press CS

Contrôles Services : Press conference

Belgique, Event

KLANTEN

Contacteer ons

Hieronder vindt u onze contactinformatie

avenue des Grives, 23A
1420 Braine-l’Alleud (België)

Nazca agency Londen

Nazca agency Tunisië
tel : 216 71 716 160

fax : 32 2 686 04 19

Nazca agency Luxemburg

Onze logistieke

Dankzij onze logistieke infrastructuur kunnen wij voor onze basisactiviteiten een “all-in-service” bieden

ONDERSTEUNING

  • 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.
  • opslag van goederen of pallets, verdeling van pallets.
  • verdeling van communicatiemateriaal of andere 24 uur / 48 uur

VERVOER – DISTRIBUTIE

  • verhuur van bedrijfsvoertuigen met of zonder chauffeur – pendeldienst
  • direct mailing (verzendklaar maken en verzenden)
  • routing voor installatie in uw verkooppunten
  • distributie van reclame (nationaal en internationaal)

OPSTELLING

  • monteren, demonteren
  • voorbereiden – reclamemateriaal opstellen – handling